۲۴
فروردین

چگونه بازار چاپ دیجیتال پارچه، ایـجاد فرصت می کند؟

در حالی که چاپ سیلک اسکرین، هنوز هم تقریباً پیشرو در صنعت چاپ در صنعت نساجی است (تقریباً 97٪) ، پارچه های چاپ دیجیتالی در حال پیشرفت هستند. با این حال، نرخ رشد برای هر بخش در بازار نساجی یکسان نیست و همچنین در هر منطقه متفاوت است.
زنجیره ارزش انواع پرینترهای نساجی که امروزه در رسانه ها و نمایشگاه ها با آنها روبرو می شویم، به بررسی فرصت ها و مشکلات در چاپ نساجی با استفاده از سیستم های چاپ کوچکتر دیجیتال می پردازد.

آینده و توسعه چاپ دیجیتال پارچه:
240 میلیون بسته فقط در سال 2018 در هلند سفارش داده شده است. معادل روزانه 650،000 بسته. در یک شهر بزرگ مانند نیویورک روزانه بیش از یک و نیم میلیون بسته تحویل داده می شود. در سال 2009 این تعداد کمتر از 360،000 بود. خریداران آنلاین عمدتاً تمایل به خرید لباس و کفش دارند.
حضور در اینترنت به این معنی است که می توانید سلایق بازار هدف و صنعت مد و پوشاک را رصد کنید.. این امر منجر به ایجاد تغییرات جزئی اما قابل توجه در بازار مد و پوشاک در رابطهبا چاپ دیجیتال پارچه می شود که می تواند با چاپگرهای کوچکتر ، در تعداد کم یا حتی به تعداد 1 عدد تولید شود. در این مورد دیگر نیازی به سیستم چاپ سیلک اسکرین با تیراژ بالا نیست. همچنین تحقق این خواسته ها در توان چاپ سیلک اسکرین نیز نمی باشد.

انحصار:
اساساً صنعت مد برای ارائه شخصیتی منحصر به فرد به مردم است. بنابراین توسط چاپ دیجیتال پارچه، تولید کنندگان می توانند فرصتی برای ارائه ی طرح های انحصاری، با قیمت های بسیار مناسب، از آیتم های لباس و پوشاک تولیدی خود به مشتریان ارائه کنند که این امر، خاص بودن را برای مشتریان به ارمغان می آورد.
ابتدا ایجاد تقاضا کنید، سپس تولید کنید
یکی از مزایای اساسی چاپ دیجیتال پارچه، سرعت در تحقق ایده تا محصول و همچنین هزینه های پایین نمونه گیریست. در چاپ پارچه، طراحان صنعت مد و پوشاک به سرعت می توانند ایده های خود را به نمونه تبدیل کرده و بازخورد متناسب با آن را نسبت به تقاضا و سلیقه بازار در یافت کنند. سپس نسبت به تولی آن محصول اقدام کنند.