دستگاه چاپ پارچه دیجیتال
۱۷
بهمن

چرا دستگاه چاپ پارچه دیجیتال

دستگاه چاپ پارچه دیجیتال، آینده ی صنعت مد و پوشاک است که انقلابی در آن رقم خواهد زد. فروش قطعات چاپ دیجیتال پارچه به طراحان این صنعت این امکان را می دهد که طرح ها و ایده های خود را با سرعت و کیفیتی بیش از گذشته به محصول تبدیل کنند.

کیفیت بی نظیر چاپ دیجیتال پارچه:

چاپ دیجیتال پارچه محصولی با تنوع رنگ های باور نکردنی تولید می کند. ترکیبی با رنگ های نا محدود و طرح های متنوع، مقایسه ی چاپ دیجیتال با سنتی را غیر ممکن کرده است. به همین علت بسیاری از طراحان برندهای برتر صنعت مد و پوشاک، تنها از چاپ دیجیتال در تولید محصولات خود استفاده می کنند.

چاپ دیجیتال پارچه و سرعت بالای تولید از ایده تا محصول:

معمولا جهت چاپ پارچه در تکنیک های سنتی، زمانی حدود یک هفته مورد نیاز است تا طراحان نتایج ایده و طرح خود را بر روی محصول مشاهده کنند و در صورت عدم رضایت از طرح ها و ایده هفته ی دیگر زمان لازم است تا طرح مورد نظر به محصول تبدیل شود. این مشکل نه تنها زمان و هزینه ی زیادی را مجددا به هدر خواهد داد بلکه خلاقیت طراحان نیز به شدت کاهش پیدا می کند. فروش قطعات چاپ دیجیتال بر روی پارچه، همه چیز را تغییر داده است. در بیشتر موارد طراحان می توانند تنها در عرض چند ساعت، ایده ی خود را به محصول تبدیل کنند. با این سرعت، تصور کنید چه تحولی در صنعت مد و پوشاک حاصل خواهد شد.

دستگاه چاپ پارچه به صورت دیجیتال و طراحی بدون محدودیت:

تصور کنید یک نقاشی کشیده اید و دقایقی بعد بخشی از لباس شما باشد. زمانیکه تصمیم به چاپ دیجیتال پارچه گرفته اید، دیگر هیچ محدودیتی در طرح و رنگ نخواهید داشت. ترکیب طرح ها و نقش های چاپ سنتی با تصاویر و عکس های دیجیتال با دستگاه چاپ پارچه به صورت دیجیتال بدون محدودیت انجام خواهد شد.

چاپ دیجیتال پارچه و محیط زیست:

چاپ دیجیتال پارچه به طور قطع مصرف بسیار کمتری از حامل های انرژی، نسبت به چاپ 90% مصرف 90% مصرف آب کمتر و تا 09سنتی دارد. چه مصرف آب و چه برق. طبق تحقیقات انجام شده، چاپ دیجیتال پارچه تا برق کمتری خواهد داشت.

چاپ دیجیتال پارچه و هزینه تولید:

با چاپ دیجیتال پارچه، شما طرح خود را تنها به مقدار مورد نیاز به چاپ می رسانید. بدون نیاز به هزینه های اضافی از قبیل شابلون، عکاسی، لاک، چاپ و از همه مهمتر تیراژ بالا. همچنین هزینه ی تجهیزات چاپ دیجیتال نیز بسیار کمتر از چاپ سنتی هستند.