جوهر سالونت بیس
۰۸
دی

عوارض ظاهری و ابتدایی سالونت

سردرد. خشکی دهان. مشکلات سینوسی. تا زمانی که دچار حساسیت شدید نشوید در غیر اینصورت خدمات پزشکی شدید و مراقبت های ویژه و قطع کار لازم است و در طولانی مدت عوارض خطرناکی برای سلامتی افراد  که در محیط کار فعالیت می کند به همراه دارد.

اما جوهرهای بی بو به این شکل که چون از طریق بو به بدن ضرری نمی رساند پس جوهر بدون ضرر است.

تماس ان جوهر با پوست می تواند همچنان آسیب های جدی به همراه داشته باشد

بوی که از طریق سالونت از روی جوهر پرینت شده به مشام می رسد را vocs می خوانند.

طبق استاندارد هایی که سازمان ایمنی و بهداشت فنی و حرفه ای برای جوهر های سالونت و اکوسالونت  ترکیبات آلی فرار با استاندارد کمتر از port per     تعریف شده است که این استاندارد در برگه امنیتی جوهر درج شده است.

مشکلات حاصل از بوی جوهر چاپخانه ها مخصوصا چاپخانه هایی که از جوهر با پایه ی سالونت استفاده میکنند. به هیچکدام از عزیزان فعال در این صنعت پوشیده نیست. ازجمله عوارض استشمام بوی جوهربر پایه ی سالونت خشکی دهان سردرد مشکلات سینوسی و….. وهمچنین عوارض تماسی با جوهر بر پایه ی سالونت حساسیت های شدید پوستی خطرات جدی سلامتی میباشد.

طبق استاندار های تعریف شده از طرف سازمان ایمنی بهداشت کار کشور امریکا جوهرهایی مناسب هستن که تبخیر و ذرات معلق حاصل تبخیر سالونت آن ها کمتر از 20قسمت در میلیون باشد اما این استاندارد بیشتر از عوارض استشمام بوی سالونت میماند و عوارض تماسی همچنان بر قوت خود باقی هستند که با آموزش های لازم ایمنی و بهداشت کار می توان عوارض تماسی رانیز به حداقل رساند.

شرکت رایا شقایق در راستایی حفظ و تعادل تکریم مشتریان خود  مدتی است نسبت به تامین و توزیع جوهرهای بر پایه ی سالونت کم و بدون بو اقدام نموده است. عوارض ناشی از استشمام بوی جوهر های بر پایه ی سالونت را به حداقل برساند. اما همچنان توصیه می کند مشتریان عزیز استاندار های ایمنی و بهداشت تماس مستقیم با جوهرهای بدون بو را رعایت فرمایید تا در کنار یکدیگر سالیان سال در صحت وسلامتی کامل به فعالیت خود ادامه دهیم منتظر اموزش های ایمنی و بهداشت کار باشید.